trött get

Hur kan vi sova så mkt? igår efter förra inlägget så somna man igen och sov till ungefär 18.00 och sen somnade vi igen runt 12 tiden. hur är det ens möjligt? nåja vaknade runt 4 tiden och sen dess har jag varit vaken. Har även hunnit göra en resan från Jokkmokk till Gällivare. tro jag var trött? Har sovit hela buss resan och ville aldrig komma fram.
Sen en promenad från brandstationen och hem..
Har snört upp håret i en svans för jag tror inte riktigt att min trollfrisyr hade vart nån hitt på jobbet..
Lite smink är på och ja, jag är redo. Maten ligger i väskan och oj vad jag ska mumsa på mackorna :P

Lär dåsa ner i sängen direkt jag komma hem!

puss ;D

Kommentarer
Postat av: Evo

Hahaha, du vet att jag gör allt för dig:D

2009-12-07 @ 16:52:07
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0