Toorsdag

Glömde skriva igår: 2 veckor och 1 dag snusfri. Idag alltså.. Jag vill ha stående ovationer tack!

Det blev ingen klippning pga ingen bil. Och det blev ingen teater heller, vet inte varför..

Har mest suttit i telfonkan några mil och nu har jag ont i magen av mina dåliga skämt :)

Det gick bra på praktiken, hade en färg så det gick fort :) Sen åkte jag buss hem och var så där riktigt smart och kom på att jag kunde hoppa av vid hedmans istället för på sjukhuset! Att jag inte tänk på det tidigare :O Det är ju jätte nära att gå, kanske 15 minuter promenad. :)

Nu ska jag iaf slå in mammas julklapp och sen städa upp i rummet :) Fredagsfint slår aldrig fel! ;)



Salsa i aruuuba, nå kan jag väl åka dit, why not :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0