tjoo

Kom precis ut från duschen och har en stor klump i min mage, delvis hunger plus nervositet.. jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt på 3 timmar. Kan hända att det kommer gå skit snabbt och jag blir klar på 1 :O
Det blir nog säkert så

Nej jag är nervös över arbetsförmedlingen. Jag har en känsla av att ingen kommer förstå nått av det jag säger och jag blir så där frustrerad.. Jag är nog antagligen dålig på att förklara..

Jag tror faktiskt jag ska försöka springa in på ericssons och köpa mammas julklapp. Man ska väl passa på när man hinner och hon ligger och sussar ;D


Nej nu åker långkalsongerna och täckisarna fram för nu är det tamefan vinter :D

Jag har faktiskt jätte mkt jag ska skriva här på bloggisen men har inte hunnit :p ikväll blir det nämligen teater på Axels skola och sen klippning så jag är som mest upptagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0