Tisdag

Can you belive it. Jag har vart på jobbet idag, frivilligt så vill jag börja jobba mer nu men nu tycker jag att det ska börja hända lite saker.

Kan iaf berätta att ifall ni klipper er hos oss så är ni med i vårt julotteri där ni kan tävla om
fiiiiina priser =)
Så varför inte chansa? ;)

Idag är det 1 december och det känns helt overkligt, vad tiden går snabbt:O Snart är det 2010. Min stående fråga är vad ska man säga. 010 eller 10 ? Jag kan verkligen fundera på alla möjliga saker.
 
Hur som helst. 1 december, det betyder att Jocke fyller 19 år idag:P GRATTIS! 
Kommer ihåg förra året när han hade sin 18 års fest och hade hyrt Satin. Mat och allt möjligt, riktigt kul men det var en tisdag så jag tog det lugnt med alkoholintaget och var praktiskt taget nykter (har jag för mig) haha
Hade iaf på mig mina nya snygga leopard skor som jag köpte på Island. Jag premiärade dom den kvällen. Nå vad gör jag? Jag fastnar med klacken i trappan och ramlar 4 trappsteg ner på golvet. Jag fick stående ovationer med klappar och skrik! Vilken känsla! Jag kröp ner i soffan och gömde mig där resten av kvällen. Jag blev flickan som ramlade ner för trappan
;)

  Jag har inte vågat använda dom igen, tyvärr råkade klacken snurra ett halvt varv så jag måste fixa det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0