Tiissdahg

Stökigt i mitt rum, lär behöva fixas innan jag kan lägga mig framför tv:n. Ja, jag tänkte inte sitta och nörda framför datorn hela denna kväll. Utan mina naglar behöver fixas, mina kajaler behöver vässas. Plus dom där kläderna på golvet. Men det känns inte alls motigt =)
Mamma håller även på att sortera i bokhyllan så jag lär hjälpa henne med vilka böcker som ska sparas ;D Känns smått jobbigt när mina Daniella Steel böcker försvinner (jag vet att jag är en tönt som läser henne, men hon är bäst!) Men jag får låna på bibblo ist. De bästa boken av henne är iaf: Ont uppsåt och Vingar. Man bara gråter och gråter.

Lär säkert skriva in lite små inlägg här och där, har ju svårt att hålla mig från bloggisen...
Förresten så har jag slutat läsa så mkt bloggar sen jag skaffade bloglovin, nu ids jag helt enkelt inte när man ändå kan läsa lite grann och det låter ointressant..

suck på er energitjuvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0