Självaste julafton

Bara för att jag inte skrivit nått om julafton. Fast det känns lite segt att skriva om det så här 4 dagar efter men men =)
Jag hann göra en massa på julafton . Jag och Johanna byggde hund puzzel på 1500 bitar, jag hittade gamla böcker som hon fått av mig, vi åt mat och hade allmänt trevligt. Gissa vad? Tomten kom aldrig och det känns bra att slippa hans knä detta år. Kan säga att mina julklappar var bäst i test =) Fick en fjällräven jacka, DVD boxen tusenbröder, underställ, mössa, tennarmband, trosor, smink :)
Precis det jag önskade mig :)



Slänger in nå bilder!


Kan ni förstå att jag är kär? Man smälter så fort man ser henne!

mat, mat massor av mat!

Jag och skönheten :)

Fiiina klappisar

mamma är inte så hajj på det där med kameror.

Axel fick ett munspel:)

Jag i ny jackan och mössan :)

Vilket ego inlägg kändes det som haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0