okejdå

Ett inlägg till bara för att jag inte har nått att göra. träningsväskan är packat (ja ni läste rätt) sminket är på, och kläderna sitter där dom ska.. Håret orkar jag däremot inte göra nått åt. varken torka eller platta :)

Kan skriva lite strunt här ist. Ställde mig på vågen idag för första gången på nå veckor och fick en överraskning, 52.7 :S har nog aldrig vägt under 53 kg.. jag som inte ens tränat haha och kakorna har praktiskt taget ramlat ner i magsäcken.. Då vet ni mirakel metoden ;) Men kilona ska man inte bry sig i, utan det är måtten ;D
Men nu ska fettlagret bort och magmusklerna fram!

Mitt rum ser även ut som ett bombnedslag men hann som sagt inte städa igår så idag blir det full rulle med städning. Sen måste jag även fixa det där med klippningarna. har lovat massor med klippningar men måste göra ett schema så jag ser när man ska hinna. typ hur mamma jobbar osv.  Eller ja det känns som om det är hur mkt som helst man ska göra nu innan jul..

Nej nu tycker jag att det ska bli helg så man får julshoppningen klar! Sen måste jag erkänna att det där med julbakningen jag lovat kanske var att ta i, men vem vet, kanske... hm ? =)

Fick min vackra lön igår förresten. Men jag undrar, dom måste ha gjort nått fel.. 700 kr för 1 månad känns inte bra.. mamma tyckte synd om mig.. jag som skulle få 2000 kr :/
 

men ja bara för att vissa är fattiga! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0