okääjdå

Jag är lite gladare nu :) Ska snart försöka joina sömnen så att det blir fredag någongång... ska bli riktigt skönt med helg.. ta det lugnt plus tjäna pengar.. får se hur många kunder man får, hoppas de blir några iaf! =)

Har inte heller orkat städa upp lr packa nå för imorrn. åker ju direkt till Jokkmokk..

på tal om det, ringde Falcks idag för att höra om det där Hollo kortet.. så fort jag skulle säga ordet så började jag tänka, fan han skämtade säkert med mig den där busschaffören, inte kan dom döpa ett busskort till Hollo.. Så lite skamset sa jag: har ni nå ehm hollo kort?
Tyvärr hade dom inte det, men det existerade iaf, så imorrn ska jag hämta det på bussgods imorrn =)

hollo,hollo.. Jag ser då ut som ett hollo varje dag.. idag hade jag hollo kläder plus att mina bröst såg ut att sprängas.. Jag måste alltså gå lite mer på löpbandet nuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0