Nighttight

Har precis vart ut med hjärtegullet för en kissrunda. Har även hunnit med en snack med Lisa och nu blir det knäckebröd och te för min del. Imorgon en dag närmare helgen. Men vad ska jag göra? Blir de bio lr ? jag är inte ens taggad för bio..vad är de som hänt med mig.. Evo ring mig så jag får höra dina planer ;)

Läst förresten min gamla blogg idag.. vad jag saknar dom gamla tiderna, ha anna på film besök. Springa in till Joanna och bara skratta hela tiden. Sitta på MM baren med Sarah och dricka en öl för att sen gå till Satin. La baguette med Oskar och sen gymmet. I skolan med grabbarna grus, svamla i matsalen...
Här i Gällivare sitter jag bara på mitt rum, eller är på jobbet. no life kallas det.. bläj vad trist.

Nu har jag blivit negativ igen. behöver uppmuntran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0