Negativa gatan

Hur fan hinner ni? Hur hinner ni ens läsa det här jävla skit inlägget haha.. Jag skriver bara för att jag måste annars blir jag tokig......
jobbet/praktiken till 17.00, gymmet till 18.00. Mamma hämtar mig, vi åker och köper tenn tråd, vi åker till kullen. Vi åker till coop. Hemma 19.20. Äter middag, städar. Sen ut med hunden..
Så är min dag hittills och klockan är redan efter 20.00.. Jag är så trött att jag bara vill dra täcket över huvudet,
Men jag är inte klar med rummet än.. får ångest av att bara slänga in allt i garderoben för det är så stökigt. Kanske man tar och viker allt i helgen?

Och denna dag var den enda på hela veckan som jag skulle ha tid att städa och göra saker..

Jag kaanske skriver sen när jag är snäll igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0