music around you

Min dag? Jag funkade på jobbet till 14.00 sen försvann jag bit för bit. Annika såg min trötthet, plus att jag inte hade nått att göra, så 14.50 fick jag sluta. Kommer på då att bussen går 14.53  från busstationen så jag rycker åt mig mina grejer och springer ut bakvägen. Vad gör jag? Jo drar finaste vurpan utanför.. Den satt som smort och jag höll knappt på att komma upp utan gled med fötterna på isen. Har en känsla av att det var en rolig syn! Speciellt med mina kläder jag hade på mig. Har praktiskt taget sett ut som en zombie idag, med kläder som en blind människa dragit på sig...

När jag kom hem fick jag hjälpa mamma med lite saker. sen middag hos mormor, blev köttbullar och makaroner :) Nu hemma och jag ska snart slänga mig i sängen. Otroligt nog så är jag inte trött. men borde verkligen sova..

Söt Axel och Mollan i bilen =) Hon åker alltid i bagaget men det var fullt där idag :)


Klippte även Axel, blev inte så nöjd. Ska ta bort ännu mer hår sen, men jag orkade inte fortsätta idag hahaha
Och Axel kan inte vara vanlig på kort. Han ska alltid göra till sig

.



Sen ville Axel styla håret själv och resultatet blev så här! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0