Lyckat

Lyckat att jag glömde lunchen hemma idag. Jag som hade klivit upp extra tidigt för att fixa den och allt. Nåja, blev en macka ist och det kirrade fint i magen det med :)

Idag vid 5 tiden så stannade jag kvar på jobbet 1 timme extra och blev klippt av Ronja. Toppade det bara och sen klippte jag en undercut. Kommer nog ta tid för mig att vänja mig vid det men men... jag gillar det än så länge:) Lite smink och sol på kroppen så haha
Därefter blev det en sväng på gymmet i 1 timme men inte känner jag mig nå smalare för det :O

Nu ska jag iaf snart krypa ner i sängen och kolla på Greys och sen sova. Ska upp halv 7 imorrn också för en dusch, kan vara skönt att göra klart allt innan Axel ska upp också..

Nu är snusdosan slut, får se hur länge jag klarar mig nu ;D

säger ju att december är månaden då alla fyller år. 2 december är Oskars dag :D Så grattis!!! Jag skickar ingen födelsedags present till dig men jag ska försöka komma ihåg att posta nått till julen! och nej jag ska inte ha nå klappar av dig!



Och nu blev jag osäker:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0