Lördag

Kom hem igår runt halv 10 tiden efter filmen. Evo satte sig framför datorn och jag drog fram nagelfils kitet och det blev filning och målning. Vilken tur att jag har min lillebror som jag kan fråga om råd när det gäller vilka färger jag ska ta, han tyckte nämligen att de jag har nu är snyggast ;) rosa glittrigt!

Jag slängde mig i sängen runt 11 tiden och kan lova att jag nästa somnade direkt. Lr ja små slumrade, och vid halv 12 sov jag i godan ro =)
Natten var lugn, bortsett från ett fyllesamtal av Emelie men det var bara trevligt :)

Nej nu ska jag gå till köket och joina Evo och vattenkokaren. Jag räcker upp en hand för klämmisar ;P

Förresten, världens sötaste lillebror har skaffat facebook:P hehe dock är han 1 år äldre än mig där än annars 10 år yngre ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0