Humor

Axel: vad heter tomten?
Mamma: men vadå heter tomten?
Axel: jaa vad heter han?
Mamma: men han heter ju tomten såklart.
disskution, jag kommer emellan
Matilda: han heter Tomte Tomtesson. Helt logiskt!


Vilka jävla disskutioner vi har i matbordet..

mamma: ja kanske vi ska spara mat tills imorrn
jag:nää
mamma: hm kanske jag ska börja plocka bort maten direkt
jag: men fel att du lagar så god mat. skyll dig själv

blablabla nu väntar jag på data geniet. Han ska visa mig hur man fixar mamma dator. Jag ska sitta och nicka intressant och låtsas förstå. Sen måste jag berätta om allt igen för mamma. Can't wait. Jag ber till mina gudar att mamma hinner hem men det tror jag inte, för hon har kommit på att dom ska åka slalom just denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0