hojj eländiga Matilda

Vilket elände jag är i dag, ont i ryggen, hungrig och fryser. Glömde min tjock tröja till jobbet idag och det har rent ut sagt vart olidligt! Varje gång jag suttit i fika rummet så har jag lindat om mig i filten. annars hade jag dött av köld skador. Den där vaktmästaren kan *************** för det är då garanterat inte 22.6 grader där, utan högst 15 grader.

Nej nu ska jag sluta vara så negativ. Jag är super hungrig men maten är snart klar och det blir skav med makkisar. De ni! Sen ska jag bota mina köldskador med att lägga mig i sängen och glo på amerikanska serier, jag tror min rygg även mår bättre då..

Och idag får jag även myssällskap;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0