hoh

bara jag som fick världens bästa julklappar igår? är riktigt nöjd och jag fick det jag ville ha =) Skriver väl mer sen om vad det var, dcen här datorn är så jobbig att skriva på :P (sorry)

Igår slängde vi iaf på en av mina julklappar. tusenbröder ;d såg 2 avsnitt och sen babasbilar. bojkottade Operaten, var det mkt folk där? Jag somnade då till babas bilas..
Nu är jag alldeles ensam i en stor säng och har tråkigt... Har inte orkat kliva upp än..
Ringde mamma och dom ligger och sover hos moster. alltså ALLA sover. Ringde till Östansjö och fick tag i Alex, och dom sov visst där med. Sen ringde Ida när dom vaknat.. Så nu ska jag försöka ta mig dit.. frågan är hur. Roger svarar inte i telen..

längtar tills ikv :D wiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0