hej

Nu är det snart julafton men idag är det den 23, en dag som alltid är trevlig med födelsedagsfika och sånt tjaffs=)

Har helt enkelt haft så jävla mkt att göra, har inte orkar slå igång datorn för då skulle jag ändå fastna.. I måndags kom jag hem vid 10 på kvällen, small direkt och igår vid 9 tiden, såg en film och small sen :)

nåja nu ska jag snart fixa till mig och sen praktiken, sista gången och det känns bra.. jobbar till 2 idag, sen ska jag städa mitt rum.. går knappt att gå här inne, får ångest bara av att titta mig omkring..
sen blir det kalas hos syrran som fyller vad? 26 år? Och sen glöddmingel :)

tycker att torsdagen ska komma nu.. jag trollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0