hej torsdag

Skulle ju skriva ett roligare inlägg imorse men det går fan inte skriva medans man pratar i telefon. det slutar med att man säger det man ska skriva till personen eller så skriver man ner det man säger till personen. nån som hajjar?

Alltså dagen har vart riktigt bra idag och Ronja hade lite små stressigt så jag fick slänga i färgen på
hennes kund, men först blekte hon ner henne.. använda 12 %.. jag hörde Bettan och Jenny i mitt bakhuvud.. hahahaha nå hennes hår höll 12 % det var bara i topparna det inte var så trevligt. sen slängde vi i en röd färg, 66/45 tror jag. Men den ville inte riktigt ta i topparna.. Nåja kul iaf, speciellt att se 12:an användas när det är så fööörbjudet hehe

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Vi ska ha fredags mys ikväll med tankte på att jag åkter till Jokkmokk imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0