haha

helt sjukt, blev på skit bra humör! hade nästan kunnat ställa mig upp och dansa haha ;P Tänk vad musik kan göra för kropp och själ! Nu ska jag nog snart städa upp så det är vackert och fint när Evelina kommer. Jag har förberett med att inte bära in madrassen till förrådet!

I söndag
mamma:
Ta in madrassen i förrådet
jag: mm snart

i måndag
mamma: Ta in madrassen i förrådet
jag: mm snart

i tisdags
mamma: Ta in madrassen i förrådet
jag: mm snart

i onsdags
mamma: Ta in madrassen i förrådet
jag: mm snart


Idag
jag:
du Evo kommer idag
mamma: okej vilken tur att du inte tog in madrassen in i förrådet då
jag: hehe
mamma: men det hade väl redan planerat innan
jag: hehe de vet man aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0