graow

Alltså snacka om en frustrerad Matilda idag. Jag var så less att jag började böla på jobbet. Men han förstod inget och jag förstod inget! jävla arbetsförmedling. plus att han aldrig slutade prata så jag har knappt nå pengar på mobilen :( men det mest irriterande var att precis när rösten började brista och tårarna kom så ringer en person för en telefonintervju för ett jobb. Så jag lät nog mest knäck.. faan vilken skit dag...Har seriöst suttit och kokat sen i nån timme tills jag fick åka hem..

Väl hemma slängde jag i mig maten och for därefter iväg på en klippturne.. 400 kr rikare..
Tyvärr får jag ju inte min "lön" förrän i januari så klippengarna uppskattas....

Nu ska jag lägga mig och tröstäta choklad och kolla på Harry Potter. Tredje gången gilt va? Somnar jag en gång till så är jag fan sämst!

Gör mig glaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0