Godmargan

Fredag morgon, vad skönt! och vad fort veckan har gått :) Ser framemot idag, jobb till 15.00 sen hem och hämta bilen, Gällivare ragg med Evan mott dollarstore. Ikväll blir det att de luftslottet som sprängdes och sen ska jag sova till film på tv:n :)

Jag tror minsann Evan har telefondejtat inatt, eller drömde jag det? Har för mig jag vaknade av att hon smygviskade i telen hahahaha : slå på datorn!

N
ej nu har jag dragit på mig kläderna men vet ej om dom är godkända, lack legging med en lite för kort tröja så rumpan syns. men jag orkar inte hitta nått vettigare. Jag får vara dirty på jobbet, det gör inget

Kommentarer
Postat av: Evo

Jag är oskyldig, du var så gott som i nattmössan inatt fröken ;) Dirty muttan!! hahahah

2009-12-04 @ 14:02:20
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0