Gnatt

Har hämtat evelinan, vi drog en ragg och lekte coola medan Axels hårdrocks skiva var igång. Nu har vi hyrt filmen Bruno plus har poppis och jul must det är nice!

Det roligaste är väl ändå nyss när vi slog på filmen och trailern slog igång på New moon. Jag hör en stönandes Evo bakom mig som utropar som ljud som åh, åh lite då och då
jag lyssnar inte så mkt utan fnittrar mest, Evo: åh och hans mage.. jag:hahahahaha
måste vi verkligen stå ut med den här hysteri :O

Nej nu ska jag slänga mig ner i sängen och sen inta gap läge för poppisarna. sees

Evos kommentar när hon läste de: full moon? Du menar New moon.. jaja var tvungen att skriva rätt titel :P

Kommentarer
Postat av: Evo

Rätt ska vara rätt! ;) Haha..

2009-12-04 @ 13:59:16
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0