gimme

heej är tillbaka i Gällivare.. känns faktiskt skönt, är lite trött bara men det är ju snart läggdags. får se om jag hamnar i säng då? Har en känsla av att jag knappast kommer göra det... Sitter iaf och räknar minuter tills Solstorm börjar. Ska bli riktigt spännande att se om filmen är bra :)

Annars hann jag bli en fjortis på bussen. Var skapligt irriterad på en person och helt plötsligt kändes det där inlägget som jag skrev inte alls nå elakt... vad man får skämmas ibland.. nå det är iaf du som är självisk.. Men annars var bussresan bra, Axel och jag satt och lyssnade på musik och pratade om ditten och datten..

Direkt jag kom till gve så åkte jag till Hanna på fika där även Petra, marri och Camilla var plus deras barn, ebba och Agnes =) Jag proppade i mig kakor så jag har en ballong just nu...
Det kändes inte så konstigt att säga hejdå, jag vet inte men det känns inte som om hon ska sticka :S Vi har ju inte umgåtts så mkt på sistonde vilket är lite trist, men jag hoppas verkligen dom kommer ha skit roligt down under ;D

Förövrigt en mysig helg =) även nån tusen lapp rikare, så till helgen blir det att köpa julklappar! :D

Idag när jag var hos moster så hade Johannas kompis med sig sin hund Alice.. Även hon en liten sockerbit =) Nu hade jag 2 gullhundar att mysa med hah =) Jag måste nog ha en sån hund som lala..jag är helt in love :D


Axel med Alice och en sliten och trött Matilda med lala :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0