Första julklappen

Jag och Axel fick varsin julklapp till frukosten! Blev ett kit med smink från Spa4you :D en foundation, en rouge, 3 ögonpennor, ett läppglans, en borste occh ja kanske var de ?=) riktigt bra produkter från GLÖ! mineralsmink :D

Så jag har suttit och experimenterat lite=) Nu är jag helt klar och ska snart gå och borsta Molly. Sen ska vi nog börja dra oss mot Jokkmokk..

Har förövrigt på mig världens tightaste klänning.. Jag döör snart. men snygg är jag, vilken tur puuh

jo mamma har visst glömt min paljetttröja i tvättstugan. nu har nån snott den. Jag tror hon har dåligt samvete hehe jag är lite smått olycklig. Vem snor egentligen saker av andra? har inte förstått grejjen jag hade fått så dåligt samvete att jag dött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0