fel sms

Spelar ingen roll hur sur man är, för man blir alltid lite gladare när man går in på felsms.com :)
Ibland lite sorgligt och man tycker synd om dom haha men rätt åt dem :)


Till: Min mamma
Sms: Har du löst gräset? När kan jag hämta det hos dig isf?
Svar: DU KOMMER HEM NU!

Förklaring: Skulle ta det lite lugnt hos min vän vars vän skulle lösa 5g gräs åt oss! Råkade tyvärr skicka till min intet ont anande mor!




Till: Mamma
Sms: Fan vad skönt det kommer vara ikväll, har längtat länge med att förlora oskulden <3
Svar: VAD I HELVETE SNACKAR DU OM!!!!KOM HEM PÅ EN GÅNG NU!!!!!

Förklaring: Skulle skicka det till min flickvän som heter Matilda.... (Ps jag var 13 och hon med.)




Till: Sonen

Sms: Hej :) Jag är redo kom hit så "Kelar" vi under täcket :)
Svar: Mamma, Jag kommer inte ha sex med dej.


Förklaring: Hahaha jag råkade skicka smset till min son när jag skulle skicka det till min "älskare"



Till: Pappan
Sms: Fan, spilde te mellan benen nyss. Satan va det bränner. Har nog skållat sönder fittan nu.
Svar: Behöver du plåster?

Förklaring: Skulle skicka smset till en kompis men det råkade skickas till pappa som stog på senast skickade till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0