Duktigt Matilda

Blev en kort tripp på kanske 45 minuter :) Dock snöade det ju rejält igår så vi plumsade mest.. Så lite tungt vart det. Dock lyckades jag köra snyggaste vurpan! Det kom nån super åkare som mötte oss och skejtade. Helena frågade då om jag kunde skejta
jag: njaa vette fan, var kanske 10 års sen man försökte sig på nått sån hahah men försöka går ju..
Så jag började skejta där i spåret och det gick fortare och fortare och skidorna åkte mer och mer isär.. Till slut for jag ner i spagat i snön haha! Det var månadens skratt :P höll knappt på att komma upp!

Nej nu ska jag packa,för nu ska jag och Helena åka och simma. Ja jag vill ge ER dåligt samvete :) Nä men vi blev sugna på att ta några längder.. men det vi vill komma åt är bastun ;D ¨

Kan förresten säga att vi mötte maskinen som fixar spåren när vi nästan var hemma. Glada tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0