graow

I want you to want me, I need you to need me, I'd love you to love...
Måste se filmen! Var jätte längesen jag såg den, tror jag har den i nån kartong, att jag spelat in den på nån
VHS kasett ;D

Behöver väl inte ens säga vad de är för film ? De fattar man på låten :)
Kan ni gissa så skriv i kommentarerna ;D

Jag ska visst se på nobelmiddagen.. Vi ser hur länge jag ids. Men jag har ett glas rödtjut som skall drickas upp så en liten stund iaf...


Ibland är de lite kul att fixa om bilderna även fast jag gillar orginal bilden här bäst..
Börjar nästan sakna min lugg när jag ser den här bilden. ska jag ha lugg?
Nu har jag kort minilugg som står ut hela tiden.. eller ska jag spara allt till en lång lugg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0