Damn girl

Alltså vad knäck man känner sig efter all träning! blev iaf1 km simning och bastu på det! :)

hunnit med en sväng på stan med mamma och kollat rean, tyvärr var vi för tjocka för att köpa nått haha.
Men hittade snyggaste lacktub toppen... kärlek vid första ögonkastet men den kostade 300 kr så jag glömmer den.. men den hade vart perfekt till torsdag :/ jag ska ju inte gå in i affärer, då blir jag bara sugen och vill kööööpa.



Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och läsa lite, för tv:n hade inget bra att erbjuda denna kväll förutom 5:ans 21.00 film.. men då sover jag förhoppningsvis :)

Imorgon Jokkmokkeland ;D



haha sökte google under ordet trött.. och denna sötsak dök upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0