4 advent

4 dagar kvar till julbordet och julklapparna :) Kan inte göra nått annat än att se framemot det! 3 arbetsdagar kvar och det klarar man ju galant ;)

Igår blev det mys framför Tomten är far till alla barnen (hahaha) bästa svenska filmen som nånsin gjort. men DÖ nån gång tomtejävel!!
somnade kanske runt 2 tiden och idag har vi trallat på stan lite =) eller mest åkt runt och gjort ärenden, som köpt hamburgare till lillebror och skjutsa det till han, köpt mat till mamma, jag har köpt present till Axel. Och sen har vi fikat på nyfiket =)
Helgens skratt är Mollys rädsla för Jacob ;D Har aldrig sett en så rädd hund, snuskgubben ;) hahaha hon måste ju ha ett trauma eller nått :)


Jag hittade även 2 filmer till mig, meningen var väl att köpa dom till Axel, men så såg jag Oceans thirteen och PS. I love you..  så nu har jag nått att göra ikv nu när det inte blev nå bio =)

puss och kram vi ses på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0