Virus?

Jag fick precis nån varning om att det försöker komma in nått virus men inget att oroa sig över om jag klickar på avsluta ...  Men det fortsatte pika som psyk. lyckades stänga ner alla på nått konstigt sätt. Jag skulle ta nån bild från google, kan de ha vart där viruset var? Jag tror allt är okej nu men vafan vill inte ha nå virus och jag har inte klickat på nått konstigt folk har skickat och jag har inte varit inne på nå "dåliga" sidor (haha) jag har varit jätte noga med var jag går och vilka mejl jag öppnat. Så gör mig lugnt, kan de ha vart sidan med bilden?

Kommentarer
Postat av: Marie

hejsan, allt bra? kram

2009-08-11 @ 05:06:53
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Stina

Joo, ÖVERfjortis! avskyr det!!:p Ändå läser man då o då..sjukt.. hehe ja jo.sant.. kan va lite överklass så. Mena, hon är ju faktiskt BARA 18?! eller har hon fyllt 19 må tro..:p Men jag tror när man träffar henne irl, så kan hon va lite små osäker och som vilken 18-19åring som helst. Hehe, ja verkligen! Hon har sköna citat! Hon verka iaf vara äkta vara!:p

2009-08-11 @ 20:47:38
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0