Vilken kick!

Idag har jag jobbat! Det kan man minst sagt säga! Har haft skit kul och fullbokat. Men hon hade bokat in en lunch åt mig så jag hade iaf 1 timme. Men annars har man sprungit och knappt hunnit sätta sig. åh så kul :D Hade 4 klipp och en klipp &färg =) Perfekt dag och jag var så där skönt utmattad i benen när jag klev ut från salongen. :D Summarkardemumma= Lyckad dag! Och imorrn ska jag öppna salongen =)

Nu sitter jag hemma, har hunnit käka lite, diska och dammsuga. Ska vara barnvakt åt lillebror ikväll/inatt och det bli att kliva upp 07.00 för att ge han frukost. Nåja allt för min gulstjäna =) Tänkte även vi ska se på film ikväll (om han vill) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0