Vad är de för fel på mig?

Skrev igår att jag inte kunde somna, somnade kanske runt 5 tiden på morgonen. Så jag tänkte nu kommer jag somna hur lätt som helst. Men det var först vid 2 tiden ögonen slogs igen. Vad är det för fel på mig? Är samtidigt skit trött och orkar inget, hade jag inte tvingat mig själv så hade jag inte ätit ett skit. Finns ingen kraft och lust att äta heller..  Nej måste bli bättring på det där!

Hann iaf aldrig skriva igår. var bara hemma en liten stund efter vi kom hem från Kiruna och efter de drog jag till Hanna och såg på film. När jag skulle hem drog jag förbi stan för att stödja mitt beroende. Där träffade jag massor av folk. Statoil i norrland = Mötesplatsen =D

När jag kom hem såg jag på se upp för dårarna. mysig film =)

mer då? köpte en kavaj i Kiruna. en lång uppkavlad. äsch ni vet exakt hur den ser ut =)

Tvingade mig upp från sängen kl. 12.00 Det är hemskt. Det känns som om jag har blivit påkörd av tåget. Men jag måste gå och borsta mina tänder nu och försöka fräscha upp mig snabbt för jag ska hinna med att köpa pärlor till Axels hår (ska fläta det)

sen måste jag förbi mormor, ska även försöka dammsuga mammas bil. suck


Roligare än så här blir det inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0