uuuuuuuuuh

Men så duktigt..Jag har varit alldeles för dålig med maten inser jag nu.. som vanligt blev det fil till lunch och när jag höll på att raka av håret på mormor så kände jag mig helt vimmelkantig.. Jag var tvungen att springa in till toan och spy vilket var lite pinsamt med tanke på att den enda toaletten som finns ligger i väntrummet och där satt det kunder.
Jag lyckades bli klar med mormor och Sara sa att jag borde gå hem.
Jag kände mig lite dum. Och jag var mest rädd för att mormor skulle tro att jag mådde dåligt för att jag rakade av henne allt hår. Och visst det är ju inte något man vill göra men det var inte därför.

morfar skjutsade hem mig, möter mamma som säger: jaha men då kan du jobba hemma istället.
Aldrig, jag gick direkt till sängen, drog av mig kläderna och har legat där i flera timmar. har knappt orkat öppnat munnen, som en kraftansträngning. Har iaf precis käkat middag.. men jag orkade nästan inte äta nått, trots att det var grillat med goo sås och bulgur + pommes. jag har blivit konstig..

Nu har jag iaf slängt mig i liggläge i sängen med datorn i famnen och jag mår faktiskt bättre.. dock måste jag städa i rummet. känns icke lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0