Tyra Bank

Slog precis på Tyra Bank. Repris från i veckan och jag såg lite av det programmet men fokuserade inte så mkt på innehållet men nu blev jag sur. Det är nån ful gubbe som jag tror har skrivit en bok. Det handlar om hur vi kvinnor ska få män (om jag inte misstar mig) Men hur som helst så ska man se glänsande ut.

En tjej i publiken frågade vad som är mest avtändande för män och svaret blev: platta skor och hudfärgade bh:ar! Hur töntigt är inte det.

Och man får absolut inte gå ut med mjukisbyxor och utan nå smink.

amerikansk, amerikansk, där kvinnan bara kan gå ut för att tillfredställa männen, och inte bara ha i syfte att gå och handla mat.

Och nått annat jag tänkt på är att dom är så desperata att hitta kärlek att dom kallar det dejta aktivit. dom går alltså bara ut för att försöka hitta den rätta och går på blind dejtar. 

Desperata USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0