Tooorsdag

Imorrn är det fredag, satan vad veckan har gått fort. och har bara 2 kunder imorrn för jag ska med bussen 13.00 . succe, succe. Tänk att jag inte skulle dit. men håller tummarna för en rolig helg och många glada skratt!

Idag hade jag ingen kund förrän 13.00. Så jag stod och babblade med Annika och hennes kund. Hur gullig tant som helst, hade nästan kunnat ta med henne hem :P glömde till och med att äta lunch haha

Min första kund kom och ja det går inte beskriva med ord. Men sådan kunder har man ibland och det är bara att bita ihop och le. hur som helst var hon iaf trevlig! Annars hade jag blivit tokig haha

Hade bara roliga klippningar idag och det var hur kul som helst. hann inte sitta nått alls och det vara sopa och ropa in nästa kund om och om igen. Rolig dag, och visst är det underbart att jobba skiten ur sig och när man slutar så känner man hur benen bara viker sig av utmattning.  :D


Nu sitter jag hemma och ska snart börja packa kläder och stuff till Jokkmokk. Känns skönt att systemet är avklarat, slapp torsdags kön när alla har tänkt: åh vad smart jag är som inte går på en fredag, men ändå är de lika förbannat lång kö för dom är ju så smart.  Sen fredag när alla dumma jävlar går till systemet för att panik handla vinet till grillen.. haha negativ jag blev ;P  Jag har min lilla (stora) vin dunk och min varm och kall. Undra om man ska börja prov smaka i bussen. Ja bara för sakens skull?  ;D


Vi slår på en soft låt av Bobban- Africa united   Går inte göra nått annat än att älska om och om igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0