tiiiisdag

mamma fick tvinga mig upp från sängen och locka mig med frukost, jag pallrade mig upp till sist. Mamma ska hjälpa mig med mitt CV snart och sånt.

Det blev inte skräckisen igår heller. Jag och brorsan gick till OK och hyrde film ist. Det blev Marley och jag och en shopaholics bekännelse. Jag och Axel såg på Marley och jag och det var en riktigt mysig film och tårarna rann på slutet
 :( Så på en gång efter filmen gick jag och klappade och pussade på lilla Molly =)

Sen såg jag en shopaholics bekännelse själv. Men blev lite besviken när den inte alls var som boken. Det var hur knasigt som helst att hon redan bodde i New york och att Luke jobbade för en tidning. Dock fick dom in en del saker i filmen somm fanns i boken och det var trevligt. Men över lag så tyckte jag att det var en bra film. men böckerna är 100 gånger bättre :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0