sommarlördagen

Vilken sommar det var igår! Gjorde lite ärenden och vid 4 tiden drog jag mot sandviken. Hoppade i en båt och drog till de andra. Vi bastade och badade. åkte båt och hade riktigt kul :) vid 7 tiden åkte jag hem och packade ner alla grejer och drog till malmsta där det vankades bastu och grillat. Pecka var kocken och det blir riktigt god mat =)
Sen blev det då bastu, När vi var klara så var festen i full gång och det hade kommit riktigt mkt folk.
Men vi stannade inte så länge utan drog till Nexan, där det var sjukt lång kö! Jag var optimistisk och stod snällt där. och där stod jag i typ 2 timmar! Det gjorde ont som fan för alla knuffades, det var minst 3 vakter i kön som försökte hålla koll på allt men det kaotiskt. Jag kom in 1 timme innan krogen stängdes men hade rätt så kul där inne den ynka timmen jag fick =)

slänger upp några bilder, men alla finns redan på facebook så kika där om ni vill se alla =)
sommar, sommar, sommar







Kommentarer
Postat av: Stina

Så tänkte jag med.. först.. Att hon spelar en roll först, eller att jag hoppades på det! Men nu.. ne vettefan om hon gör det.. 5 % då kanske bara. Det är fasen förjävligt:p Jasså? varför gilla du inte blondinbella? iofs.. det är lite över seriöst.. Egoina, hon är fan schöööön!!:D

2009-08-09 @ 22:50:30
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0