so far

Hade tänt att sticka ut och springa idag men lusten försvann totalt så jag får ta en prommis med hunden när det ska bajsas.

Axel ville hyra film idag igen och jag hade faktiskt lovat han så raka vägen mot OK där han hyrde nå kassa filmer, som tur var så betalade han båda!

Fick även med lillebror till Biblioteket (tänka sig) och han hittade faktiskt nått (!) en tecknad serie. Jag höll mig dock på deckar hyllan och blev super förtjust när jag hittade Camilla Läckberg- Tyskungen. Har tänkt läsa den jätte länge men de glömdes bort osv. Lånade även en bok av Åsa Larsson- solstorm. Ni har säkert hört talas om filmen. så jag ser verkligen framemot båda två =D

Så jag ska vara så där riktigt jävla onyttig och fixa bullar, luta mig tillbaka och läsa,läsa,läsa. :P

Frågan är vad ska vi äta idag? Jag hittade lite klyft potatis i frysen men vad ska vi ha till? Jag får lösa det där. Än är det som tur är inte middag. Så jag har betänkte tid på mig ;)


Tänkte tipsa om nå bra tränings böcker jag fick av Oskar i födelsedags present.

Den ena heter Styrketräning för henne. En bok skriven an Elin Sundell aka Amber i gladiatorerna. Hon har skrivit en jätte bra bok och massor av bra övningar för just oss tjejer! För sanningen är att tjejer vill och har helt andra problem områden som killar och prioriterar andra saker när det gäller träningen.


Sen har vi en annan bok som heter Styrketräning - En anatomisk guide.
Den är super bra för dom som går på gym. Den visar exakt vilka muskler man tränar. Hur man ska göra, vad man inte ska göra. Den även indelad efter kategorier som axlar, armar, ben, rumpa, mage. osv. you named it. Jätte bra inspiration att läsa innan man ska bege sig till gymmet ifall man inte har så bra fantasi på olika övningar.
Boken är skriven av Frédéric Delavier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0