så mkt att se framemot

Blev helt plötsligt lite glad nyss. :P men usch finns så mkt man vill göra men samtidigt försvinner annat. Skulle jätte gärna vilja åka till Sälen och jobba, har ju rätt så säkert boende där också med Anna och Janne. så super hade de vart men det är först sen och tänk om det inte blir av? men har annat på G. ggggg

Hur som helst. Axel sitter i mitt rum nu och tittar på Gudfadern medan jag töntar här. Roger blir skit sur på Axel för att han vägrade åka på träningen så han tog ut Axels tv och drog ut kortläsaren på stora tv:n. Sen bara stack han till Jokkmokk. Så jag är barnvakt nu åt min sötunge. Vi ska snart gå ut på promenad i fin vädret och rasta lilla Mollydolly.
Sen ska vi se på skräckisen jag skrev om igår.

åh vad söt han är nu kom han precis med en glass utan att jag frågade han =) glassar och han är som att säga : jag tycker om dig. (Så tolkar jag det iaf)  =)

nåja nu ska jag röja upp i rummet innan vi går ut, har en känsla av att han vill se klart filmen. måste även diska efter middagen. Kanske jag trotsallt skulle bli en bra mamma. fick ju lite moderskänslor efter en helg med 2 urgulliga bebisar :P nån som vill skaffa barn med mig ? höhö nej trodde väl inte det =)


plus+++ Mamma frågade mig om jag ville följa med henne och Axel på utomlands semester med dom, ifall dom nu åker. Klart jag säger JA. Gamla Matilda följer fortfarande med mammsi på semester:P Men sanningen att säga: Har ingen att åka med och kommer inte riktigt på nån jag vill åka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0