roadtrip

Vi drog en ragg med familjen och första stoppet var stenbron där vi tog lite pics =) Har inte vart där sen jag var liten. Tänka åka dit och tända ett ljus för Caroline när det hade hänt men på nått sätt blev det aldrig av men jag och Axel gick dit idag.









Sen åkte vi till nautanen, vilket inte var så jätte roligt. För er som inte vet så var Nautanen ett samhälle utanför Kullen, och fanns för 100 år sen. Och nu finns det inget kvar förutom ruiner och gruvor. Dom har lagt upp bilder på hur det såg ut då och det är lite små cool att det fanns post, affärer, badhus, polisstation, skola osv you named it. Men så kul är det inte att traska omkring där, men dock hittade vi massor av blåbär som vi kunde mumsa på =)








Åh vad jag önskar att jag hade en bättre kamera.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja precis x) Man vet aldrig riktigt vad man ska ha på sig heller, för helt plötsligt kan regnet komma.. :O kram

2009-08-10 @ 17:51:12
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0