onsdag

Satt knappt på datorn igår. Var bara in och skickade ett CV sen stängdes datorn av. Hade inte ens nå lust. Och jag tittade inte på nå TV alls. Slog inte ens på den. Nå vad har jag gjort då? nå legat och läst och läst.

läste faktiskt ut Camilla Läckberg igår haha. började i förrgår så det var snabba bud =)

Var även förbi Ida och rastade deras hund och sen gick jag hem, tog kanske en timme så jag fick mig en prommis.
Idag är det kallt som fan, blåser som bara den och 12 grader ute. Känns inte lockande att gå ut. Hade iaf tänkt att kanske gå till badhuset och simma om jag hinner. Men nu ska jag iväg och prova gummistövlar, vilken storlek jag har alltså och sen köpa från Jokkmokksskor. Ska även gå förbi lite här och där med mitt CV. Men det känns inte alls motiverande. Tycker sånt är lite jobbigt faktiskt. Att försöka sälja in mig. Jag måste ju ha ett frisörjobb så jag inte glömmer bort men samtidigt hade det var kul att prova på nått annat.. åh helt upp och ner = jag.

Nåja.. Hade behövt sola också. lär ju icke hända idag. Börjar bli blek som en gris.

That´s it for today..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0