Nu är dom här

Nu är familjen hemma. jag som längtade så, men nu skulle jag gärna vilje gå och gömma mig ;D Men visst det är skönt att ha dom hemma, speciellt lilla Axel :P

Jag hade som sagt gjort den där pajen, vi slängde in den i ugnen men det såg inte så gott ut så vi bestämde oss för att nått annat hahaha jag säger det, jag är sämst på att laga mat, vilken katastrof! Men vi har ju blåbärspajen kvar och den kanske bli godkänd? Det återstår att se. =)

Solen skiner och jag är helt slut. Snart ska vi iaf bära ut allt från husvagnen, känns inte positivt, om de nått jag inte gillar så är det att packa upp.. Vilket dystert inlägg

Har försökt ringa mamma hela dagen, men inge svar så har ringt Roger ist.. dom glömde en detalj. 
 
När jag skulle hem provade jag igen (ren reflex att ringa mamma) Så svara nån Matti. Jag jätte förvånad och kollade på mobilen  flera gånger men det står mamma.

jag: hallå vars är ni?
han: vid kattån (tror jag)
jag: haha vadå kattån?!
han: men vid kattån, fan vad du ringer!
jag: men det är mamma mobil! vem är det?
han : men det är Matti! 
jag: haha men sluta nu Roger, det är inte roligt, vars fan är ni?
han: men Anton får snacka med dig
Anton: ja hallå?
jag: vadå Anton? Johansson? Vad fan har du mammas mobil för?
Anton: men hon glömde den hos oss.
jag: ååh jag fattar inget, hejdå

Ungefär så var samtalet, fattade nada. Det första som slog mig var att det var Helenas pojkvän Matti och jag kom inte på nån anledning till varför han skulle ha min mamma mobil hahaha Jag trodde nån hade snott den hahah :P

men men ska väl fortsätta läsa på min nya bok. har lånat Sophie Kensellas böcker. en shopaholics bekännelse (blev nog totalt fel stavat där) och den verkar riktigt bra!



Bild från filmen som jag gärna skulle vilja se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0