ni har saknat mig

Har inte orkar skriva nått här..Men nu måste jag väl och jag säger då Vilken jävla kväll! vi stack till dundret men åkte nästan direkt till Svan och satt där till halv 10 innan Nex för att slippa betala inträde. Måste säga att jag hade riktigt trevligt och träffade massor med trevligt folk dock blev det inte så lugnt =/

Efter kroga så drog man till Janina där det var jag, hon och Petra och efterfesten fortsatte hos nån kille. Och suck vad trött jag var! Jag var inte så där fulltrött utan mer trött som att jag inte fått sova på flera veckor. till sist tog jag mig i kragen och gick hem till Janina och somnade på en gång..

Mamma ringde mig vid 10 och frågade om jag inte hade en tid hos arbetsförmedlingen idag. helvete. Så jag fick släpa mig upp och Roger kom och hämtade mig.. Kul att åka till dit med Whiskey röst, utkletat smink och helt förjävligt. Som tur var så skulle jag bara lämna in nå papper =)  Gick och la mig så fort jag kom hem, var så trött men mamma väckte mig halv 4 och det var bara att kliva upp..

så nu har jag vart och klippt Petra och sen gjorde jag ett spontan besök hos Ida för att säga hejdå och passade även på att låna filmer. Blev en hel hög! 9 st =) Så nu har jag nått att göra i helgen för jag är ensam hemma :D

Här kommer lite pics från onsdagen enjoy ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0