nej kan inte sova!!

Usch jag kan inte sova, vad är det för fel på mig? sov bara till halv 9 idag alltså borde jag ligga och snarka nu?

Men jag har haft himla roligt medans jag försökt hitta sömnen.
Läste på min Sophie Kensella bok En shopaholic säger ja. Lånade den från biblioteket idag och guess what.
Har läst ut den! 400 sidor, inte illa pinkat för lilla mig, men är man en läs lus så är man =)
ååh så bra den var! Ni måste läsa dom böckerna om ni får möjlighet! Det är nog mer en tjejbok så ni killar vet. Men karaktären är så knäpp och man vill bara ta ett baseboll trä och slå henne haha =) Ni förstår om ni läser! Men fan nu måste jag gå och beställa dom andra böckerna, tror jag kommer bli en stammis på biblioteket haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0