neeeeeeeeeej

Skulle hyra en shopaholics bekännelse, men den har visst inte kommit ut i videoaffären än. Vilken skam, tänkte inte på det, undra när den kommer ut?
Jag läste faktiskt ut den idag! hah tänka sig, började igår och slut idag, vilken snabbhet, vilken fart och vad trist :( Den var riktigt rolig! Satt och skrattade och fnissade hela boken lång :P så idag började jag med 2:an, En shopaholic i New york Kan bara inte gå fel ;) Ska springa in till Bibblan imorrn och beställa in dom andra så jag får dom till på fredag. har en Känsla av att denna också kommer gå åt snabbt som tusan;D  Men jag hyrde iaf bröllopsduellen. Får se om den är värd att titta på. Det var riktigt längesen jag hyrde film. I Örebro brukade jag gå till Ica lite då och då och ta nå filmer och mysa framför under helgen, det är som lite lyx att hyra film, bara jag som känner så? hah 
 
Nå ska städa upp snabbt innan jag hämtar lillebror Axel från sin kompis.. Åh han är så söt Axel :P igår låg jag och han och såg på film, såklart somnade jag vilket var bra, men råkade vakna nån gång så sa han bara : sov nu Matilda. hah så  jag har haft sovsällskap i natt =) Dock tyckte han inte om mina sovrutiner, jag älskar nämligen att snooza i över 1 timme :P  hah


Söt ungen och jag för kanske 2/3 års sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0