nära som tusan

Jag var såå nära att slå på datorn i natt och jag är så otroligt glad att jag aldrig gjort det, då hade det blivit ett riktigt pinsamt inlägg haha Var på lite sne humör när jag gick hem =)  men måste säga promenaden hem gick bra, fick inte ens ont i fötterna trots att jag stampade hem på klajjerna ;P

Hela kvällen var förövrigt riktigt rolig! hah dock blev det lite för mkt på slutet så jag lyckades med att ta nån varannan vatten =)

Ringde nyss Izza och dom var på G! de var i Sandviken, och jag ska dra dit på kanske 2 timmar, ska först städa, (men är typ klar) Sen ska jag klippa Petra =) ska bli riktigt roligt för hon ska göra en ny frisyr =) 

jippi pippi here we come ;D

glömde säga att vi var på folkrace idag med mammsi, bror och hans kompis, var rätt så roligt, nog för att jag inte fattar nått och inte är intresserad men kul var det :D och vädret! Tack gode gud för värmen, shorts, bikini och glajjerna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0