lördag = Jokkis

hallo ska snart åka mot Jokkmokk. måste bara hoppa in i duschen och bli fräsch. Klev upp halv 11 och jag kände mig duktig, men tänkte att det är lika att äta lunch hemma än att gå hungrig jätte länge. Borde egentligen snabba på men skit samma jag hinner ändå.

Igår såg jag på 2 filmer av de jag lånat av Ida. Den första filmen var Wanted med Angelina Jolie. Jag är inte en sån som brukar välja actionfilmer men varje gång jag ser en så tycker jag att dom är grymma. Och den här filmen var helt okej och får 3 av 5 rosor av mig =)
Filmen handlar iaf om en kille som jobbar som ekonomi förvaltare (?) och är jävligt less på sitt liv. En dag möter han en kvinna (Angelina Jolie) och han blir tränad för att bli en lönnmördare och ska få i uppdrag att döda sin fars mördare.



Andra filmen jag såg var Arkiv X filmen. Jag tyckte inte alls den var som de andra avsnitten. När jag var liten kollade jag alltid på arkiv X och det var ett av favoritprogrammen. så jag blev lite besviken faktiskt.
Filmen handlade om en FBI agent som är försvunnen och Murder får i uppdrag att hjälpa FBI när dom är osäkra på en man som har syner om den försvunna kvinnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0