Kommer sakna dom gamla tiderna

Snart börjar skolan i Örebro och jag ska inte dit. vilken konstig känsla :S Har åkt dit efter sommaren i 4 år och helt plötsligt inte. Ni kan tänka er att det är en otrolig krock. Finns så mkt jag kommer sakna men inte sakna.

Det jag kommer sakna mest är Jag och Oskar och våra lördagar. Han väckte mig i vanlig ordning med att ringa 100 gånger tills jag svarade slumrigt. Jag klädde på mig och mötte han på stan, vi trallade omkring på stan och det slutade med en underbar lunch på La baguett (love) Sen gick vi till mig och drack red bull medan vi kollade på tv i 1 timme innan vi drog mot gymmet för ett pumppass.

kommer Sakna Joanna komma springandes i rummet. När vi hade förskiva hemma hos mig och hon sprang fram och tillbaka mellan hennes och min lägenhet :P

Jag kommer sakna min gröna soffa som var den skönaste soffa någonsin!

Jag kommer sakna att sätta mig på buss 31, lyssna på musik och slappa till destination.

finns mkt mer jag kommer sakna

De jag inte kommer sakna ids jag inte skriva för då måste jag nämna namn haha men en sak jag inte kommer sakna är trappjävlarna på virginska skolan!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0