ja men ja men ja

Vad mamma tjatar om mitt rum. jag ska! usch när jag blir rik ska jag ha hembiträde. Ligger i sängen, helt slut körd. vet inte varför, har inte ens vart mkt på salongen idag.. Men har inte hunnit slappa än.  när jag kom hem klippte jag Viktor och sen drog vi till Patrik för han fyller 20 år idag och det vankades fika hos han =) 

 
Jag har som mest ägnat dagen åt att vara irriterad.. Jag vill inte ens vara ledsen utan jag blir arg och tycker synd om dig! Jag gör verkligen det. Det går inte göra nått, en järnklo har du runt din hals.. have a happy life.

Sen har jag irriterat mig på andra människor. blir tokig på folk som inte har social kompetens. Nu snackar jag inte om blyghet, det är en helt annan grej än social kompetens, som natt och dag. Hade jag haft en sån unge hade jag skämts! 

aaaah nu ska jag städa rummet och lyssna på musik få bort min ilska. Vet ännu inte om det blir fest ikv. Men jag och mamma var iaf på systemet och köpte utifallattjagskadrickavin. Vilka problem man har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0