In my car

I morsans bil så har vi massa Cd skivor som är 100 år gamla, så man varvar hela tiden. Tar en Cd tills man får damp och vill knäcka skivan med tänder. Just nu jobbar jag på Gyllene tider. Fick en live skiva för några år sen. Först blev jag skit sur över att den var live men jag har kommit på det är jätte bra. Man vrider på högsta volym och hör publiken skrika, jag det känns som om man verkligen är där! Blir genast på super humör ;D

Så varför inte köra nå Gyllene tider song när vi ändå snackar om det ;D

Erkänn att Live är bäst! Åh tänk att jag skulle på deras konsert för nått år sen, tror den var i skellefteå. Men jag fick en infektion i knät och kunde knappt gå, så när vi var i Piteå fick jag åka till akuten och vi blev kvar där. :(  y

men enjoy ;D



ryser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0